Job 1 van 2


Report this listing

Solliciteren



Administratieve bediende


Functie

Als één van de grootste liftbedrijven in de wereld, ontwikkelen we dagelijks samen innovatieve oplossingen voor onze klanten in een hoogtechnologische sector. Met onze pionierende, intelligent en ecologische oplossingen creëren we wereldwijd de best mogelijke stedelijke omgevingen om in te wonen en werken.

In België en Groothertogdom Luxemburg werken we met 300 enthousiaste medewerkers op het terrein en op kantoor. We verkopen, moderniseren en onderhouden liften, roltrappen en automatische deuren.

Voor de afdeling contract management en facturatie, zoeken we een administratieve collega om ons team te versterken.

Jouw taken :

  • Brieven voor klanten opstellen en versturen
  • De prestaties en werken in het systeem van de klant registreren
  • KPI's opvolgen
  • Ondersteunen in facturatie
  • Contract administratie: database up to date houden
  • Opleidingen worden voorzien

Jouw profiel:

  • Je beheerst de Franse taal, tweetaligheid FR-NL is een plus
  • Je beheerst MS Office en vertoont interesse voor het aanleren van andere programma’s
  • Je houdt van administratieve taken
  • Je bent dynamisch, zelfbeheersd en stressbestendig
  • Je werkt grondig en goed georganiseerd
  • Je hebt ervaring in een soortgelijke functie

Ons aanbod:

Onze specialiteit? Mensen naar een hoger niveau brengen. Op dezelfde manier helpen we jou verder in je persoonlijke ontwikkeling op basis van jouw talenten en voorkeuren. Zo groeien we samen.

  • Een job met veel autonomie, variatie en verantwoordelijkheid
  • Een buddy die je snel alle facetten van het vak leert kennen
  • We investeren in permanente vorming
  • Verschillende mogelijkheden om je te ontwikkelen en te evolueren doorheen je carrière
  • Een interessant salarispakket: vast loon, maaltijdcheques, korting bij onze partners
  • Flexibiliteit, een glijdend uurrooster

Jouw profiel

-
  • Professionele dossiers (klantendossiers, vorderingen, ...) voorbereiden en opvolgen (bijwerken, afsluiten, ...)
  • Gegevens voor de opvolging van de activiteit bijwerken (situatieoverzichten, resultatentabellen, ...)
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren
  • Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
    E-mails behandelen
  • Een organisatie boekhoudkundig en administratief beheren
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren

Aanbod

-

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht